Monday, March 4, 2013

Dido releases a new typical Dido song





First of all, I have to say I am a fan of Dido and I think she has amazing vocals. With that being said I can say that I really don't like the new song she has released. The song is called No Freedom, and it has been out since mid-January, but the video just arrived. And while the video is cool, the lyrics are good, Dido's vocals are top-notch, it's just not working for me. I feel like I've heard this a thousand times before, and while I understand that Dido is the type of singer who is good with slower songs, enough is enough. I remember she once released a dance song (Everything To Lose) and it was a great song. So why not release another one like that? Why continue with heartbreaking ballads? I hope Dido will try to be more versatile cause I think I'm not the only one who is getting bored. Don't agree? Just look at the lack of chart success for her last few songs and you'll see.

Prvo bih da naglasim da gotivim Dido i da mislim da ima sjajan vokal. E, sad, kad sam to rekao, mogu reci i da mi se nimalo ne svidja poslednja pesma koju je izdala. Ime pesme je No Freedom i iako je singl izasao sredinom januara, spot za pesmu je izasao juce. I iako je video kul, tekst pesme dobar, a vokali Dido sjajni kao i uvek, pesma mi je krajnje dosadna. Cini mi se kao da istu stvar slusam po stoti put jer sve pesme od Dido pocinju da jako lice jedna na drugu. Razumem da joj jednostavno stoji takva vrsta muzike, ali sto je mnogo, mnogo je. Secam se da je pre par godina izdala pesmu Everything To Lose koja je bila u dens fazonu i pesma mi se jako dopala. Zasto ne nastavi u tom pravcu malo? Cemu vise srceparajuce balade? Nadam se da Dido uskoro pokazati malo veci varijetet kada su u pitanju njene pesme jer mislim da ja nisam jedini kome je postala dosadna. Ako mi ne verujete, pogledajte koliko uspeha su imali poslednjih par singlova, pa prosudite i sami.

No comments:

Post a Comment